Novas
O Banco Africano de Desenvolvemento presta 40 millóns de dólares á Autoridade Ferroviaria e Portuaria de Mozambique para comprar material rodante para a liña ferroviaria Ressano García
O pasado 31 de xaneiro o Banco Africano de Desenvolvemento aprobou un préstamo de $40 millóns para a Empresa Pública Portos e Caminhos de Ferro de Moçambique EP (CFM), a autoridade ferroviaria e portuaria de Mozambique. Este financiamiento apoia o plan estratéxico de CFM para o período 2021-2024, coa posibilidade de mobilizar $30 millóns adicionais doutros prestamistas.
O obxectivo principal é permitir que CFM financie a adquisición de material rodante (locomotoras, vagóns e contedores tanque) para o seu principal corredor, a liña ferroviaria Ressano Garcia. Este corredor representa máis do 90% do volume de tráfico ferroviario e o 70% do volume total de transporte ferroviario de CFM.
O proxecto inclúe a adquisición de 10 locomotoras diésel-eléctricas de 3000/3300 cabalos de forza, 300 vagóns e 120 contedores tanque. O financiamiento tamén cubrirá un programa de mantemento de tres anos para as locomotoras adquiridas e a capacitación do persoal de mantemento de CFM.
A implementación do proxecto mellorará a loxística e reducirá o custo do transporte de mercadorías e produtos mediante medios eficientes e rendibles, beneficiándose de economías de escala. Espérase que isto conduza a unha mellora na competitividade do corredor e convértao nunha solución de transporte loxístico económica.
O proxecto mellorará o acceso dos fogares á infraestrutura a través de servizos de transporte ferroviario, potencialmente reducindo a conxestión e os tempos de viaxe na estrada. Tamén se espera un aumento no uso dos servizos de transporte de carga e portos por parte de empresas privadas, o que contribuirá á competitividade xeral das empresas e xerará vínculos coa economía local a través da contratación local e a demanda doutros servizos non comerciables.
O proxecto tamén fortalecerá o comercio intraafricano e a integración rexional ao aumentar a capacidade e o volume de bens transportados desde países veciños polo roteiro máis eficiente, con Mozambique servindo como porto para exportar produtos e importar bens a países veciños como Sudáfrica, Eswatini, Malawi, Zimbabwe e Zambia.
Ademais dos beneficios económicos, o proxecto tamén logrará aforros netos de carbono significativos, cunha redución proxectada de 744,511 kilotoneladas de CO2 durante o período 2023-2035.
Para máis información accede á noticia completa na seguinte ligazón.
Se queres estar ao tanto desta oportunidade e doutras oportunidades no mercado multilateral rexístrache na nosa plataforma web SALT e nós contactarémosche!