Novas

Guatemala recibe 350 millóns de USD do BID para modernizar o tramo crave do Corredor CA-9 Norte

O Banco Interamericano de Desenvolvemento (BID) aprobou unha operación por US$350 millóns para ampliar e modernizar o sub-tramo Teculután-Mayuelas do corredor viario CA-9 Norte en Guatemala. Este proxecto busca mellorar a conectividade internacional, promover unha integración rexional segura e resiliente, e facilitar o comercio exterior do país.

Beneficiaranse 86,600 habitantes dos municipios de Teculután, Río Fondo e Gualán (Zacapa). Tamén se verán beneficiadas 2.057 empresas, 19.000 usuarios diarios do tramo intervido e 4.475 familias recibirán apoio a través de programas de conservación forestal nas concas hidrográficas que atravesan a vía.

O corredor CA-9 Norte é a principal vía de integración rexional e de comercio exterior para Guatemala. Conecta:

•             Os portos Santo Tomás de Castela e Porto Barrios (Atlántico).

•             Cos portos San José e Quetzal (Pacífico), vía CA-9 Sur.

•             Ademais, enlaza coa Cidade de Guatemala, o nodo loxístico e industrial máis importante do país.

Actualmente, o tramo Teculután-Mayuelas sofre de infraestrutura deficiente, alta vulnerabilidade #ante eventos extremos, como inundacións, baixo nivel de servizo e altos tempos de viaxe, custos operativos elevados para vehículos, contornas urbanas inseguras e pouco accesibles.

O proxecto contempla a ampliación a catro carrís de 47.5 km, con infraestrutura e deseños adaptados para aumentar a resiliencia e seguridade viaria. Incluíndo libramentos, interseccións, pavimentos, pontes e bóvedas. Tamén se implementarán medidas para mellorar a seguridade viaria, accesibilidade universal e mobilidade activa peonil e ciclista.

O programa implementará Solucións Baseadas na Natureza (SBN) en áreas de alto risco de inundacións, así como, capacitación a produtores locais en conservación e restauración forestal e desenvolvemento de sistemas agroforestais e silvopastoriles. Estas medidas buscan fortalecer a sustentabilidade do proxecto e a infraestrutura viaria.

Financiamiento e Condicións do Préstamo

•             Monto: US$350 millóns.

•             Prazo de amortización: 23 anos.

•             Período de graza: 7.5 anos.

•             Taxa de interese: Baseada en SOFR.

Ademais, financiaranse estudos de preinversión para deseñar melloras futuras noutros tramos do CA-9 Norte, ata Porto Barrios.

Consulta a noticia completa na seguinte ligazón.

Descobre as oportunidades de negocio que o BID e outros organismos multilaterais ofrecen ao sector privado en América Latina e outras rexións do mundo. Rexístrache na nosa plataforma web SALT e poñerémonos en contacto contigo!

Lembra que na páxina web de SALT, os socios rexistrados poden acceder a un apartado específico de “recursos” no que se soben documentos de interese para a elaboración de estratexias de internacionalización multilateral Entre estes recursos atópanse diversas Estratexias País, incluída esta nova correspondente a Arxentina, dispoñible para descarga.